Początek.

No i zebrałam się w sobie, chęć dzielenia wygrała z przerażeniem nad tym co nowe. Wychodzę ze strefy komfortu.

Na start najlepsza na świecie: Siemianka!

siemianka

  • 2 łyżki wiórków kokosowych (zalane szklanką wody na noc)
  • 1,5 łyżki lnu mielonego
  • 1 jajko
  • 2 daktyle suszone, pokrojone
  • migdały, miód i co kto lubi na wierzch

1. Rano zalane wiórki zagotowałam, potraktowałam blenderem i odcisnęłam na gazie mleko kokosowe. Wiórki odłożyłam na bok – jeszcze mi się przydały. W ten sposób ‚wydoiłam’ tylko tyle ile było mi potrzeba.

2. Zagotowałam mleko wraz z daktylami. Dodałam siemię lniane i odciśnięte wiórki,  zmieszałam rózgą i zmniejszyłam ogień ze średniego na mały. Teraz sobie delikatnie ‚pyrkało’ przez ok. 3 minuty.

3. Po tym czasie dodałam rozbełtane w osobnej misce jajko i zmniejszyłam ogień do minimum. Cały czas mieszając rózgą przytrzymałam siemiankę jeszcze 1 minutę nad indukcją.

4. Powstały ‚glut’ przełożyłam do miski, dodałam 1/2 łyżkę miodu i migdały.


Przepis jaki jest każdy widzi: prosty i mocno inspirowany dokonaniami Cook It Lean. Właśnie od tego wszystko się zaczęło. Moja dieta, moje małe eksperymenty w kuchni i zmiana świadomości żywieniowej. To dobre na początek..

Skomentuj

