Brownie bananowe, mocno czekoladowe.

Od czasu końca detoksu chodziło coś za mną. Takie co można upiec i będzie miało słodko-gorzki smak. Krążył przepis na brownie z batata, ale było mi żal mojej zdobyczy z promocji. Wpadł mi w oko więc przepis na Brownie z banana od Read The Label. Nie było co zmieniać i kombinować, opiszę go tylko moimi słowami.

Brownie z banana

brownie na niebieskim


  • 2 banany (moje były super dojrzałe)
  • 2 jajka
  • 4 łyżki mąki kokosowej
  • 3 łyżki kakao
  • 100 ml mleka kokosowego

Blenderem zmielić na jednolitą masę banany z jajkiem. Dodać kakao, mleko kokosowe i mąkę kokosową, porządnie wymieszać. Gdyby konsystencja ciasta była za rzadka, dodać więcej mąki. Przełożyć masę do foremki (u mnie silikonowa, gdyby nie było takiej na stanie wcześniej nasmarować zwykłą olejem kokosowym). Piec w temperaturze 180 stopni przez ok. 35-40 minut.


brownie i truskawka obokbrownie i truskawka bliskobrownie i truskawka nabrownie i truskawka na biało

Smakował wszystkim. Zarówno tym, którzy słodzą zieloną herbatę dwoma łyżkami cukru, jak i mnie bezcukrowej. Smak się tylko zmieniał. Raz był gorzki od kakao, raz słodki od bananów. Idealny.

Tak, naprawdę chciałam się tylko pochwalić zdjęciami i szukałam okazji.

One thought on “Brownie bananowe, mocno czekoladowe.

Skomentuj

