Gulasz w sałacie.

Został mi obiad na niedzielę, rybka musiała na chwilę iść w odstawkę. Prezentuje się lepiej niż w misce, ale wciąż pozostawia wiele do życzenia. Ale smacznie było.

Gulasz wołowy pomidorowo-szpinakowywołowinka


  • 400g gulaszu wołowego
  • 1 łyżeczka papryki słodkiej
  • ½ łyżeczki garam masala
  • ½ puszki pomidorów
  • 200g szpinaku (znów miałam mrożony)
  • Sól, pieprz
  • Cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • Masło klarowane

1. Zeszklić na maśle klarowanym poszatkowaną cebulę i czosnek. Dodać mięso pokrojone w kostkę i obsmażyć z każdej strony. Zestawić z ognia i dodać paprykę słodką, sól i pieprz. Wymieszać dokładnie i postawić z powrotem na grzanie. Dodać pomidory i dusić pod przykryciem około 20 minut. Po tym czasie doprawić garam masala i dusić dalej przez około 15 minut. Dodać szpink i gotować jeszcze przez kolejne kilka minut.

Ja swój gulasz podzieliłam na dwie porcje: do lunchboxa oraz na obiad w domu. Pierwszą zjadłam po prostu z pudełka z pokrojonym dodatkowo pomidorem. Druga to natomiast była istna rozpusta: gulasz w liściach cykorii i sałatka (cykoria, roszponka, pomidor i rzodkiewka polane oliwą z oliwek). Dajcie mi trochę więcej czasu a wyczaruje prawdziwe cuda. Chciałam uwyględnić odrobinę moje danie, chyba się udało tak troszkę.

Skomentuj

