Wszyscy mają Chia, mam i ja.

Zdobyłam Chia. Wprawdzie na rezolutne pytanie współtowarzysza kolejki w sklepie dotyczące co dają te nasionka nie umiałam odpowiedzieć. Poczułam się jak wyrwana do odpowiedzi w podstawówce – pustka w głowie, coś tam kiedyś czytałam ale nic nie pamiętam teraz. Jedyne co z siebie wydusiłam to: zrobię deser. No to skoro miałam zrobić to zrobiłam, wersję minimalistyczną.

Pudding Chia

pudding chia gora


  • 200 ml mleczka kokosowego
  • ½ łyżeczki miodu
  • 2 łyżki nasion chia

Mleczko kokosowe rozgrzać w rondelku (nie gotować! Ma być tylko ciepłe). Dodać miód i zamieszać. Wsypać nasiona chia i wstawić do lodówki na minimum 4 godziny, a najlepiej całą noc.

chia

Moje nasionka odczekały 24h w lodówce aż nastanie ich pora. Nie miałam ochoty wcześniej, dopiero po obiedzie naszło mnie na deser. Cykoria nie dla mnie, a taka była dobra ‚kawa’. Uczulenie ze skóry schodzi, ale wciąż wewnętrznie czuję pomieszanie z poplątaniem.

SONY DSC

Skomentuj

