Wątróbka inna niż zwykle.

Wracając z treningu miałam w planach zjeść batata, wstąpić do sklepu z robalem w kropki i w ten sposób zaspokoić moją potrzebę obiadową. Cały plan legł w gruzach jak przechodziłam przez Nowy Kleparz i wypatrzyłam to – wątróbka królicza. Byłam stracona. Do tego ten chrzan, który udało mi się kupić i już o niczym innym nie mogłam myśleć na sobotni obiad.

Wątróbka królicza z burakiem.

SONY DSC

  • 500g wątróbki króliczej
  • 1 burak
  • ½ cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżeczka masła klarowanego / oleju kokosowego
  • 1 łyżeczka chrzanu
  • Sól, pieprz, rozmaryn

1. Na patelni zeszklić posiekaną cebulkę i czosnek. Dodać oczyszczoną wątróbkę i podsmażyć z każdej strony.watrobka na surowo

2. Buraka obrać i pokroić w słupki (kostkę). Dodać do wątróbki, doprawić, wymieszać i podlać wodą (ok. 2 łyżek).

3. Dusić pod przykryciem około 20 minut, po tym czasie zmniejszyć ogień i podsmażyć całość jeszcze 7 minut. Podawać z kleksem chrzanu.

watrobka bok

wątróbka zrobiona

Takie cuda. Udało się wreszcie zrobić ładne zdjęcie wątróbki. To jest cały patent: kupić króliczą. Weekend w ogóle był super udany. Moja lodówka jest tego najlepszym dowodem.

Full fridge. Simple stocks. #paleo #stocks #foodie #foodstagram #fridge #foodblogger

A post shared by Katarzyna (@emkreacja) on

Skomentuj

