Siemianka bez jajka.

Zmiana czasu odbija się nawet jeżeli dospałam do oporu. Rozwleka mi się strasznie weekend. Chcę ale jakoś nie umiem się zebrać do niczego konstruktywnego.

Edit! Siemianka bez jajka nie jest dobrą opcją jako samotny posiłek. Po wielu dyskusjach, przemyśleniach oraz ‚burzach mózgów’ mój wniosek jest taki: fajny deserek, dobry dodatek ale nie samodzielny posiłek!

Siemianka bez jajkasiemianka bez jajka


  • szklanka mleka roślinnego (np. kokosowe Real Thai)
  • łyżeczka nasion chia
  • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego
  • 1 łyżka wiórków kokosowych

1. Mleko podgrzać w rondelku z wiórkami kokosowymi. Gdy zacznie wrzeć dodać siemię lniane z chia energicznie mieszając, najlepiej rózgą. Podgotować jeszcze ok. 2 minuty na małym ogniu i wyłączyć grzanie. Przełożyć do miski.


Dawno nie używałam sokowirówki. Postanowiłam nadrobić, szczególnie że w tym tygodniu bulionu nie będzie. Chęć i potrzeba zmian. Wycisnęłam więc dwie marchewki z pietruszką. Mam sok do śniadania i surówkę do obiadu. Wszystko na miejscu. A kleks to moje odkrycie: dżem ze śliwki słodzony sokiem jabłkowym.

Edit* oto co powstało z resztek po soku, najlepszy obiad niedzielny.

Skomentuj

