Projekt – śniadanie VIII – omlet szpinakowy

Znów sobotnia pustka w lodówce wymusiła na mnie kombinacje. Pół zielonego jabłka, tuńczyk, szpinak, jajka i czystek. Śniadanie co się nawinie: może być.

Omlet szpinakowy

omlet szpinakowy


  • 200g rozdrobnionego szpinaku
  • 2 jajka
  • 1/2 cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • Przyprawy: pieprz, sól, kurkuma
  • tłuszcz do smażenia (olej kokosowy, masło klarowane)

Rozmieszać jajka w misce ze szpinakiem, przyprawami i poszatkowaną cebulą z czosnkiem. Na patelni rozgrzać małą ilość tłuszczu i wylać masę. Smażyć na małym ogniu pod przykryciem na małym ogniu. Gdy wierzch się zetnie przełożyć na drugą stronę (najlepiej za pomocą talerza) i dosmażyć. Ja zjadłam posmarowany musztardą dijon.


Intensywna sobota. Wróciłam z zakupów i za chwilę wychodzę na trening. Potem warsztaty „Dieta paleo. Jak żyć zdrowiej, trenować mocniej i czuć się świetnie„. Doczekać się nie mogę, choć kortyzol lekko podniesiony – kolejna strefa komfortu. Wędliny nie kupiłam, bo Spiżarnia nieczynna do poniedziałku, Che Bon jeszcze zamknięte. Ogólnie mam warzywa i mięso – będę kombinować.

Pastę kokosową kręciłam, przyszedł M. i spytał co mu tak z rana hałas robię (wersja ugrzeczniona) – nie ma łatwo jak skończy się w magazynach zapas Amaizin.

No gdzie ja mogę być.. :)

A post shared by Katarzyna (@emkreacja) on

*Czuć wiosnę na straganach. Jest coraz piękniej.. 

Skomentuj

