Ogórek z wędzoną makrelą.

Wczorajsza kolacja na bogato. Zrobiłam Focus’a, miałam w planach 2 godziny prasowania to się najadłam. Tak konkretnie, na całego.

Ogórek z makrelą

ogórek z makrelą wędzoną


  • 1 duży ogórek
  • 1/2 makreli wędzonej
  • 1 jajko
  • 1/2 łyżeczki pasty z czarnych oliwek
  • 1 łyżeczka musztardy dijon

1. Jajko ugotować na miękko. Makrelę porwać na mniejsze kawałki i pozbyć się ości.

2. Wszystkie składniki (prócz ogórka) wrzucić do misy blendera i zmielić na pastę.

3. Ogórka przekroić wzdłuż. Łyżeczką wydłubać (i zjeść) miękki środek. Powstaną łódeczki, do których rozkładamy po równo pasty z makreli.

ogórek z makrelą


Pasta z oliwek – kupną mam. Wynalazłam ją na półce w sklepie i bez większych nadziei postanowiłam zapoznać się ze składem. Okazał się całkiem przyzwoity, ale można zrobić taką pastę samemu. Wystarczy zmielić czarne oliwki z odrobiną oliwy oraz solą.

Pasta z czarnych oliwek.. skład przyzwoity :)

A post shared by Katarzyna (@emkreacja) on

Skomentuj

