Projekt – śniadanie XIII – siemianka mocno kokosowa

Intensywna „czerwcówka”. Codziennie coś się dzieje i jestem cały czas w ruchu.

Siemianka mocno kokosowa

kokosowe niebo


  • 1 szklanka mleka kokosowego
  • 1 łyżka siemienia lnianego (zmielonego)
  • 1 łyżka mąki kokosowej
  • 1 łyżeczka chia
  • jajko
  • garść truskawek
  • cynamon
  • *opcjonalnie: 2 suszone śliwki

1. Mleko kokosowe podgrzać w garnuszku. W międzyczasie pokroić truskawki dowolnie, zostawić kilka na wierzch. Mąkę, siemię, cynamon i chia wymieszać ze sobą w małej misce. Jajko rozbełtać.

2. Do podgrzanego mleka dodać sypkie składniki, dokładnie wymieszać i zmniejszyć ogień do minimum. Dodać pokrojone śliwki jeżeli używamy. Gdy zgęstnieje dodać jajko i energicznie wymieszać. Podgrzewać jeszcze przez około 2 minuty i zdjąć z grzania.

3. Do garnuszka przesypać truskawki i wymieszać z siemianką. Przełożyć do miski, udekorować całymi owocami i ewentualnie dodać tak jak ja kleksa z dżemu 100%


Zakwasy powiadam. Zrobiłam wczoraj samodzielnie mostek – co jest nie lada wyczynem jak na mnie. I to nie raz. Dziś mam na plecach zakwasy szczęścia. Fakt, że w ogóle podniosłam się w tej jakże wygodnej pozycji to znak, że robię to dobrze: plecy się wzmacniają. Zapewne wiele figur pole dance jest poza moim zasięgiem i długo jeszcze będzie, ale mam co ćwiczyć.

One thought on “Projekt – śniadanie XIII – siemianka mocno kokosowa

Skomentuj

