Owocowo.

Nawet do mnie przychodzi raz na jakiś czas ochota na deser. Nie ciasto, tylko pucharek czegoś dobrego. Zwykle ratuje mnie w takiej sytuacji pokrojony w plasterki i zamrożony banan, ale dziś miałam ochotę na coś bardziej. Czerwiec zdecydowanie należy do truskawek i arbuza. Trzeba to było wykorzystać.

Truskawkowe chiatruskawkowe chia


  • garść truskawek 
  • 1/2 szklanki mleka kokosowego
  • 1 łyżka chia
  • *1 łyżeczka miodu (opcjonalnie)

Mleko kokosowe lekko podgrzać i wymieszać z miodem (jeżeli używamy). Przelać do wysokiego naczynia, dorzucić truskawki i zmielić blenderem. Dodać chia i wymieszać dokładnie łyżką. Odstawić do lodówki na minimum 2 godziny.

arbuz na chia


Mało skomplikowane, ale wymagające cierpliwości. Zrobiłam rano razem ze śniadaniem, zjadłam po obiedzie. Czy zaspokoiło małego głoda? A i owszem. Dodatkowo dolałam resztkę mleka kokosowego, która mi została i nie wylądowała w kawie. Przyozdobiłam arbuzem i pełnia szczęścia. Coś stworzyłam.

PS. Czasami jak nachodzi mnie ochota na pucharkowy deser zaglądam na Instagram do takiej jednej „matki polki” i oczami zjadam to co jej się udaje w tych szklankach wyczarować :)

Skomentuj

