Tydzień na talerzu II

Zebrać się nie mogę. Wciąż gotuję, ale są to tak proste rzeczy że aż głupio spisywać takie oczywistości. Nie mam też czasu na zdjęcia, a jak już mam – to światła mi brak. Błędne koło. Rzuciłam się w wir codzienności, aktywności – nie umiem usiedzieć w jednym miejscu.

Tym wpisem też nie odkryję Ameryki, ale przypomnę się i poczuje lepiej.

poniedziałek 29.06* Poniedziałkowe śniadanie – omlet z kozim serem i żółtą papryką. Dodatkowo sałatka z ogórka, tej samej papryki i rzodkiewki posypana od serca wiórkami kokosowymi. Marchewka podsmażona.

wtorek 30.06* Wtorkowe poranne comfort food – bakłażan podsmażony na oleju kokosowym doprawiony tylko solą i pieprzem. Czerwone to papka z pomidorów i siemienia lnianego, białe to kozi ser a pod nim znajduje się makrela wędzona. Śniadanie bez jajka.

środa 01.07* Środowe śniadanie stanowiła cukinia z papryką maczane w jajku i podsmażone na oleju kokosowym. Omlet z resztki jajka, prosciutto oraz posolone awokado. Na zielono!

sroda 01.07 kolacja

* Wyjątkowo kolacja, bo chciałabym się pochwalić małym okryciem. Była pieczona kalarepa, przyszła pora na smażoną z pastą oliwkową. Coś pysznego. Do tego podobnie jak na śniadanie cukinia w jajku, omlet z resztek i zamiennie z szynką boczuś.

czwartek 02.07

* Nadszedł więc czwartek. Na talerzu: omlet z awokado i prosciutto, marchewka podsmażona z wiórkami kokosowymi i kurkumą, pomidor oraz kleks z pasty oliwkowej. Zaczyna się wyjadanie resztek.

piątek 03.07* Osładzanie sobie poranka kiedy trzeba wytrzymać jeszcze jeden dzień przed weekendem – omlet marchewkowy z chia. Na wierzchu prażone jabłko z cynamonem, dżem 100%, wiórki kokosowe i odrobina karobu. Rozpusta.

sobota 04.07

* Sobotnia kolacja: nastała fala upałów, więc wcale mi się jeść specjalnie nie chce. Rozsądek jednak podpowiada, że jednak coś by się przydało. Grillowane warzywa i odrobina boczku z kiełbasą, bo trzeba spróbować tego co się nakupiło na Kleparzu.

niedziela 05.07

* Obiadem tego nie nazwę, bo to po prostu było spotkanie na kocyku. Pełne pyszności i zorganizowane przez Kasię z Cook It Lean. Czego ja nie miałam okazji spróbować, a wszystko to było smaczne, zdrowe i pewne. Na górnej części zdjęcia widać pełnię obfitości, natomiast na dolnym pełnie lata – owoce prosto z krzaków.

niedziela 05.07 kolacja

* Mini kolacyjka po obfitościach parkowych: podsmażona kalarepa z pieczarkami i kiełbasą na liściach sałaty. To był tylko znak dla żołądka, że coś zjadłam. 

poniedziałek 06.07

* Siemianka jagodowa na mleku kokosowym. Na wierzchu wiórki kokosowe, dżem 100% i truskawki. Poniedziałek nastał. Jagody z krzaka to pamiątka po pikniku, a dokładniej dar od Agnieszki.

To by było chyba na tyle. Dziś moja kolacja postanowiła mnie zaskoczyć, a raczej pośpiech mnie zgubił. Miała być kanapka w 5 minut z kiełbaską, ale tak jakby nastawiłam mikrofalówkę zbyt optymistycznie i zadymiłam dom.


Tydzień intensywny. Plan zakładający ograniczenie facebook’a w ciągu dnia działa. Trzymam się dzielnie i odkryłam życie poza siecią. Człowiek to maszynka pełna uzależnień. Lubię moje życie wirtualne, ale jednak umiar jest dobry we wszystkim.

To skoro o wyjściach to jeszcze na koniec: WYGRALIŚMY!! a ja tam byłam. Chłopaki od przerzucania piłki przez siatkę budują napięcie lepiej niż George RR Martin (boję się lubić bohaterów, bo im ścina głowy..). Na co dzień raczej staram się nie dawać ponosić emocjom, ale na meczu siatkówki się nie da. Jedyne co mnie zasmuciło to stan zaplecza jedzeniowego: zapiekanki, bułki z parówką, chipsy i piwo. Wow! A między tymi „pysznościami” moja zdobycz: sałatka owocowa (był jeszcze jogurt z musli – no ale to chyba nie takiego dopalacza potrzebowałam).

Najlepsi <3 #volleyball #polishvolleyball #poland #pork #krakow #tauronarena

A post shared by Katarzyna (@emkreacja) on

Skomentuj

