Mrożone różowe.

Banan się na mnie ostatnio obraził. Chociaż może lepiej powiedzieć, że zjadłam żółtego kolegę który chyba jeszcze nie był tak dojrzały jak mi się wydawało. Nie zmienia to jednak tego, że zachciało mi się zimnego. Wcześniej w takiej chwili ratował mnie właśnie pokrojony banan zamrożony w zamrażarce na lodowe krążki. Teraz kombinowałam.

Lody owocowe z mleczkiem kokosowym

lody


  • 2 morele
  • 5 małych śliwek
  • garść malin
  • 100 ml mleczka kokosowego
  • opcjonalnie: słód (miód, ksylitol)

1. Owoce umyć. Morele i śliwki pokroić na mniejsze kawałki, przełożyć z malinami do misy blender i zmielić dokładnie na mus. Dolać mleczko i słód jeżeli używamy – dokładnie wymieszać. Przełożyć do naczynia, w którym można mrozić i nie będzie problemu z używaniem w nim blendera.

2. Masę umieścić w zamrażarce, wyciągać co 30 minut i dokładnie napowietrzać blenderem (mielić po prostu). Po około 3-4 godzinach powinny być gotowe do jedzenia.


Paleo zdecydowanie uczy cierpliwości, nie ma łatwych rozwiązań. Jak mam ochotę na lody i robię je sama to wiem że muszę uśpić „głoda” na kilka godzin, aż to co sobie umyśliłam będzie gotowe. Wszystko jednak wynagradza to uczucie jedzenia bez konsekwencji. Bez głupich wyrzutów sumienia, że nie zdrowe i będzie mi po tym źle. Do tego przecież zrobiłam to sama, duma rozpiera nawet jeżeli to danie typu: wrzuć i zmiel.

Paleo ice cream 🍨 #paleo #paleosweets #icecream #paleolove #sunday #foodie #fruity #foodstagram

A post shared by Katarzyna (@emkreacja) on

Akcja lodowa 2015

Skomentuj

