Gotowane buraki.

Miał się pojawić, no to jest: przepis na gotowane buraki z czosnkiem. Zdradzę Wam, że u mnie różnie bywa z cierpliwością. W zasadzie to bywa zawsze tak samo: nie mam jej wystarczająco dużo do tych farbujących warzyw. No bo jak już się człowiek weźmie za tego buraka to potem wygląda jak sprawca ewentualnie ofiara. Dlatego też zakupiłam w sklepie na L. gotowe już ugotowane buraki sztuk dwa. Bezmiar lenistwa.

Tarte gotowane buraki

buraki

  • 1 ugotowany burak
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka oleju kokosowego lub masła klarowanego
  • Przyprawy: sól, pieprz

Buraka i ząbek czosnku zetrzeć na najmniejszych oczkach tarki. W rondelku rozpuścić tłuszcz: wpierw podsmażyć przez minutę starty czosnek, potem dorzuć buraki i przyprawić. Gotować przez około 5 minut.

buraczki2


No i to by było na tyle, cała filozofia. Ja dodatkowo po ugotowaniu polałam je jeszcze tłuszczem z żeberek.

 

Skomentuj

