Instagram mnie podsumował!

Tak właśnie, kończy się rok 2015. Czas podsumowań, rozważań i postanowień na przyszły. Tak się złożyło, że sama postanowiłam podsumować się i wyszło to tak:

emkreacja_fullJednak nie wszyscy przecież macie Instagram, więc w sumie postanowiłam napisać co cieszyło się największym ‚powodzeniem’.

1. Jajka jak widać rządziły zdecydowanie. Przepis podstawowy na omleta: klik! Nie są one jednak na talerzach same, puste w środku też nigdy nie były. Zawsze dodaję do jajek warzywa, na pierwszym zdjęciu jest to pomidor i duszone na patelni tzw. co znajdę w lodówce. Ciekawostką natomiast może być 5 zdjęcie (poniżej) – puree z dyni z wiórkami kokosowymi! Upieczona dynia zmiksowana na gładko i wiórki koko, a to wszystko posypane nasionami chia – zdecydowanie było smaczne.

2. Kromka w 5 minut, odkrycie które zdominowało mnie w pewnym momencie. Przepis: klik! Posmarowana jest pastą z czarnych oliwek, którą odkryłam swego czasu w pewnym dyskoncie, a dostępna jest w tygodniu hiszpańskim. Warzywa natomiast są w tym wypadku polane jednym z większych odkryć: tahini! Uwaga, uzależnia.

3. Ryby. Wędzona makrela, którą mogłabym jeść bez opamiętania i ratunkowy łosoś wędzony na zimno. Oczywiście wszystko z warzywami. Czemu ratunkowy? Czasami i ja nie mam czasu ugotować obiadu. Krążki bakłażana są po prostu podsmażone na oleju kokosowym – takie lubię najbardziej.

4. Ostatnie zdjęcie to natomiast omlet marchewkowy – byłoby dziwnie gdyby zabrakło go w tym zestawieniu, ponieważ jest to moje ulubione śniadanie. Zawsze staram się jeść go jednak inaczej, no i nie ograniczam się do samego omleta. Zdarzało się, że był typowo na słodko z dżemem ale też nie pogardę wersją z boczkiem. Przepis: klik!

To by było na tyle jeżeli chodzi o instagram. Jakie ja mam przemyślenia? Przeglądając teraz dokładnie profil mogę powiedzieć z ręką na sercu: jak ja ładnie jem! Warzyw nigdy nie brakuje na moim talerzu, rozsmakowałam się w mięsach i zdecydowanie uzależniłam od marchewki. Ciężko wybrać to co lubię najbardziej, ale jeżeli już bym miała to mam swoje top 3.

Siemianka – klik!

Żeberka z wolnowaru – klik!

Urodzinowe brownie ze śliwkami – klik!

Wszystkie przepisy: Przepiśnik

Skomentuj

