Babeczka na raz – bez jaj!

Mam dziś małe święto, a dokładniej przekroczyłam magiczną liczbę 1000 obserwujących na facebook’u :) Dziękuję Wam za zaufanie i chęć gotowania razem ze mną, jak zakładałam bloga nie spodziewałam się więcej polubień jak mam rodziny i znajomych – a tutaj aż tyle! To Wy tworzycie to miejsce tak naprawdę, bo ta liczba daje mi siłę żeby starać się bardziej. Świętuję więc, babeczką na raz.

Babeczka na raz – bez jaj.

babeczka.jpg

  • 1 banan
  • 1 łyżeczką mąki kokosowej
  • 1 łyżeczka mąki kasztanowej
  • 1 łyżeczka rozpuszczonego oleju kokosowego
  • 1 kostka gorzkiej czekolady (powyżej 85%)

1. Banan rozgnieść widelcem. Wymieszać dokładnie z mąkami oraz olejem. Czekoladę pokruszyć na mniejsze kawałki i wmieszać w babeczkową masę.

2. Piekarnik rozgrzać do 200 stopni, piec w formie na muffinkę przez 15 minut. Zjadać na ciepło!

babeczka_2

Dziękuję Wam jeszcze raz!

Skomentuj

